درب های اتوماتیک

امروزه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و احتیاج به محیطی آرام تر در اماکن مختلف، نیاز به درب های اتوماتیک شیشه ای بسیار محسوس تر از قبل می باشد. همچنین در راستای تحقق بخشیدن به امر جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان ها با توجه به استانداردهایی که سازندگان باید رعایت کنند، درب های اتوماتیک شیشه ای گامی مثبت در این امر محسوب شده و با هزینه ای نسبتا پایین از به هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند.

درب های اتوماتیک شیشه ای در زمستان از هدر رفتن گرما و در تابستان از هدر رفتن سرمای داخل ساختمان جلوگیری کرده و باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شود. همچنین با باز شدن بصورت اتوماتیک، عبور و مرور افراد با سرعت بیشتر و بدون صدا انجام می پذیرد.

شرکت دیاکو با داشتن کادری مجرب و توانمند، خدمات زير را در زمينه فروش و نصب تخصصی انواع درب هاي اتوماتيک ارائه می نمايد.

 

 

" درب های شیشه ای "

>> لطفا جهت مشاهده کردن بخش مورد نظر، بر روی عکس آن کلیک نمایید <<

 

کشویی (اسلایدینگ)

 

کرو (گرد-نیم گرد)

 

مثلثی

 

تلسکوپی

 

لولایی (سوینگ)

 

تاشو (فولدینگ)

 

 

گردان

 

 

 

" درب های پارکینگی "

>> لطفا جهت مشاهده کردن بخش مورد نظر، بر روی عکس آن کلیک نمایید <<

 

جک پارکینگی

 

کشویی (ریلی)

 

کرکره ای (رول آپ)

 

 

زیر سقفی (سکشنال)

 

 

 

" کرکره برقی "

>> لطفا جهت مشاهده کردن بخش مورد نظر، بر روی عکس کلیک نمایید <<

 

 

درب های اتوماتیک با رفتن برق شهر دیگر قابل استفاده نمی باشند مگر اینکه بازوها را بصورت دستی خلاص کرده و توسط شخص باز و بسته شود. در این میان گذشته از باز و بسته کردن درب در سرما و گرما و باران و...، مسئله ای که بسیار حائز اهمیت می باشد، نبود امنیت در زمان خلاص بودن بازوها است. شرکت دیاکو جهت رفع این مشکل، به شما عزیزان دستگاه UPS را پیشنهاد می کند. با استفاده از این دستگاه علاوه بر اینکه بازو و بخش الکترونیکی درب شما از صدمات ناشی از نوسانات برق محفوظ می ماند، در زمان قطعی برق نیز به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی از باز ماندن درب و ورود اشخاص به حریم شخصی، از درب پارکینگ برای عبور و مرور استفاده کرده و هیچکونه تغییری را احساس نمی نمایید.

شرکت دیاکو با استفاده از جدید ترین تکنولوژی و مرغوب ترین قطعات و برند های مطرح دنیا، همچنین با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب در این زمینه، گامی مثبت در خدمت رسانی به شما عزیزان برداشته تا با آرامش خاطر و اطمینان از کیفیت قطعات و اجرای پروژه به خواسته های خود دست پیدا کنید.

 

<< لطفا جهت اطلاعات بیشتر در مورد UPS، بر روی این لینک کلیک نمایید >>