جک پارکینگی

تماس با ما

جکهای پارکینگی جهت باز و بسته کردن درب های پارکینگ بصورت اتوماتیک مورد استفاده دارند که با استفاده از یک عدد ریموت کنترل از فاصله در حدود 30-40 متر قابل فرمان دهی می باشد.

درب های اتوماتیک پارکینگی آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان می آورد چراکه دیگر مجبور نیستید در گرمای شدید تابستان و سرمای شدید زمستان و حتی زیر باران و برف جهت باز کردن درب پارکینگ خود از خودرو پیاده شوید.

همچنین بازوهای پارکینگی دارای ضریب اطمینان بالایی در برابر ورود اشخاص به حریم شما می باشند و بگونه ای طراحی شده اند که قادرند نیروی زیادی را در مقابل فشار تحمل کنند، همچنین با تکنولوژی بکار رفته و سنسورهایی که در آنها تعبیه شده است می توان سرعت موتور  را طوری تنظیم کرد که کمترین صدا را در هنگام باز و بسته شدن داشته باشند.

جک های پارکینگی بر روی درب های موجود ساختمانها به راحتی و با کمترین یا حتی بدون تغییر قابل نصب می باشند.

 

درب های اتوماتیک با رفتن برق شهر دیگر قابل استفاده نمی باشند مگر اینکه بازوها را بصورت دستی خلاص کرده و توسط شخص باز و بسته شود. در این میان گذشته از باز و بسته کردن درب در سرما و گرما و باران و...، مسئله ای که بسیار حائز اهمیت می باشد، نبود امنیت در زمان خلاص بودن بازوها است. شرکت دیاکو جهت رفع این مشکل، به شما عزیزان دستگاه UPS را پیشنهاد می کند. با استفاده از این دستگاه علاوه بر اینکه بازو و بخش الکترونیکی درب شما از صدمات ناشی از نوسانات برق محفوظ می ماند، در زمان قطعی برق نیز به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی از باز ماندن درب و ورود اشخاص به حریم شخصی، از درب پارکینگ برای عبور و مرور استفاده کرده و هیچکونه تغییری را احساس نمی نمایید.

شرکت دیاکو با استفاده از بهترین برندها و قطعات و همچنین بکار گیری نیروهای متخصص و مجرب امید دارد تا بتواند نیاز شما را به بهترین نحو برآورده سازد.

<< لطفا جهت اطلاعات بیشتر در مورد UPS، بر روی این لینک کلیک نمایید >>