دوربین مدار بسته اسپید دام (PTZ)

تماس با ما

در واقع می توان گفت این نوع دوربین ها کامل ترین نوع دوربین مدار بسته رنگی می باشند که دستگاه کنترلر و کیبورد خاص خود را دارند و با چرخش به سه جهت می تواند تمام زوایای دید را پوشش دهد. همچنین می تواند شدت نور را تنظیم کند و در حال حاضر توانایی تا 36x زوم اپتیکال را  دارا می باشند که باعث می شود تا فواصل بسیار دور را به راحتی و وضوح به تصویر بکشد.

از نظر نصب با توجه به پایه های متعدد که دارند می توان در هر نقطه ای این دوربین ها را نصب کرد و به راحتی از طریق یک کیبورد کوچک مخصوص خود، فرامین حرکتی را بصورت دستی و یا اتوماتیک به آن ها ارسال کرد تا به بهترین شیوه از نظر پوشش دهی و امنیتی از دوربینهای اسپیددام استفاده شود. 

دوربین های اسپیددام با توجه به نوع استفاده، بسیار سازگار با محیط خارجی طراحی و ساخته می شوند و در مقابل گرد و غبار و باران و حتی حرارت تا 75 درجه  سانتی گراد بالای صفر نیز مقاومت نشان می دهند تا بتوان در هر شرایطی با توجه به نیاز شخص از آنها بهترین بهره را برد.

با استفاده از این گونه دوربینها می توان در شرایطی که کار کرد و نظارت برای انسان عملی نیست، به بهترین نحو اهداف را دنبال کرد و امنیت را مورد بررسی قرار داد.

 

 

در سیستم های امنیتی مسئله ای که بسیار حائز  اهمیت می باشد، آنلاین بودن در تمامی لحظات می باشد. به این مفهوم که سیستم حتی در زمان قطع برق نیز به نظارت خود ادامه دهد و بتواند تا زمان بسیار زیادی نیز بدون نیاز به برق شهر از محدوده های مورد نظر ما محافظت بعمل آورد. شرکت دیکو مفتخر است تا با تولید دستگاه های UPS یا همان برق اضطراری به همراه محافظ، این نوید را بدهد که دیگر نگران قطعی برق به هیچ عنوان نباشید. شما می توانید با تهیه یک UPS علاوه بر تامین برق مورد نیاز دستگاه خود، آن را در برابر حوادث ناشی از نوسانات برق حفاظت نموده و با این کار هم در زمان نبود برق به نظارت خود ادامه دهید وهم از خرابی ناشی از نوسانات برق جلوگیری نمایید.

<< لطفا جهت اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک نمایید >>