کنترل تردد و دسترسی

 

تماس با ما

بطور کلی سيستم هاي کنترل دسترسي داراي کاربرد هاي متفاوتي هستند. از اين سيستم ها براي کنترل دسترسي افراد به اماکن و يا تجهيزات خاص استفاده مي شود. امکانات و ويژگي هاي قابل ارائه از طريق اين سيستم با احراز هويت از طريق روش هاي اثر انگشت، کارت غير تماسي، رمز ورود و کارت مغناطيسي ميسر مي باشد.

سيستم کنترل تردد وظيفه مديريت و کنترل تردد انساني و يا خودرو را در يک منطقه بر عهده دارد. اين سيستم با استفاده از مجموعه اي از سخت افزارها و يک نرم افزار هوشمند، تردد هاي انجام شده را نمايش و ثبت مي کند.

 در جهان امروز ما از کنترل تردد به عنوان سیستمی که به طور فعال ورود را تایید یا رد می کند، صحبت می کنیم که معمولا برای ساختارهای تجاری، صنعتی، دولتی و به خصوص مراکز مالی که در انواع و با سیستم های مختلف موجود هستند استفاده می شوند. 

امروزه نیاز به انواع کنترل تردد در هر ساختمانی به طور کلی پذیرفته شده است. دلایل مشهود برای کنترل کردن تردد (جلوگیری از دسترسی بدون اجازه افرادی که امکان دزدیدن یا آسیب رساندن به دارایی و یا صدمه رساندن به افراد را دارند) دقیقاً آغازگر یک منطق عقلانی برای توجیه هزینه یک سیستم کنترل تردد می باشد.

بهبود بازدهی کارکنان و محدودیت ایجاد مسئولیت برای آنها دلایل مهم دیگری هستند که به طور معمول ضرورت گسترش این سیستم ها را توجیه می کنند. اگر مکان های تردد کارکنان به جاهایی که فقط برای انجام وظایفشان نیاز به تردد در آنها دارند محدود شوند، به افزایش بازدهی در سازمان کمک می شود. شما می توانید تصور کنید که اگر کارکنانی که برای قسمت فروش یا انبار کالا به کار گرفته شده اند، در قسمت های اداری یا حوزه حسابداری تردد کنند، ممکن است بازدهی در هر دو حوزه کاهش یابد.

سیستم های کنترل تردد، از هر نوعی، همیشه در جوامع گوناگون بکار گرفته شده اند و هدف از استفاده اینگونه سیستم ها، تقسیم بندی و بهره گیری از نیروهای سازمان به بهترین نحو و از همه مهمتر حفاظت از بخشهای مختلف سازمان در مقابل دسترسی احتمالی اشخاص ممنوعه به این بخشها می باشد. سیستم های امروزی معمولا شامل قفل های الکترونیکی، صفحه کلیدها، کارت خوان ها، یا تجهیزات بیومتریک است.

شرکت دیاکو با استفاده از جدید ترین تکنولوژی و مرغوب ترین قطعات و برند های مطرح دنیا، همچنین با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب در این زمینه، گامی مثبت در خدمت رسانی به شما عزیزان برداشته تا با آرامش خاطر و اطمینان از کیفیت قطعات و اجرای پروژه به خواسته های خود دست پیدا کنید.